رستوران های معروف کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ،قیمت تور کیشدر این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.قیمت تور کیش

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگرانتور لحظه آخری کیشبه ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافرانقیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.

 

رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافرانقیمت تور کیشاست که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است کهقیمت تور کیشدر نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای

تور لحظه آخری کیشاست.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب کیش از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا بعد از ظهر است.

قیمت تور کیش

غذاهای این رستوران غذا های اصیل ایرانی و نیز غذا های فرنگی است و قیمت هایش نیز مناسب است. رستوران پدر خوب دارنده لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بهترین رستوران است.

این رستوران نیز یکی از رستوران های منتخب برای شرکت های مسافرتی تور لحظه آخری کیش می باشد.

مزایا رستوران پدر خوب نسبت به سایر رستورانهای جزیره کیش برای مسافران:

1-    کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2-    داشتن فضا لوکس و آرام

3-    امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس رستوران پدر خوب: سفين فاز F پلاك 211 

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: